Och du viker mina knän

Åh, vilken glad överaskning jag fick när jag tittade in på bloggen och såg att statistiken var skyhög, wow vad många som läst min lilla blogg idag! Tack så jätte mycket fina ni 
Välkomna alla nya läsare!
Tänkte göra fem fakta om mig för er läsare så att ni kan få en lite bättre koll på vem det är som sitter bakom datorn och skriver denna blogg.
Fem fakta om mig:
 Mitt namn är Nathalie, men brukar ofta kallas Natta eller Natte.
 Jag är 17 år och är född den 23 Juli 1995.
 Går andra året på ett gymnasium på söder, Globala gymnasiet.
 Skulle jag beskriva mig själv med tre ord skulle det bli engagerad, omtänksam och glad.
 Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill göra med min framtid utan jag tar en dag i taget.
(Tycker inte heller om att prata om framtiden, kanske för att jag är lite rädd för den)
 
Hoppas båda gamla och nya läsare stannar, det är så kul att ha er här finisar!
Tänkte att jag skulle passa på att fråga om vad ni vill se i bloggen? Det kan vara vad som helst, låt fantasin flöda! Släng in en kommentar om det i detta inlägg.
Puss på er! 


» Hanna

sv; tack så mycket din blogg var också fin! visst säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så följer jag dig! :)

Svar: Åh, tack :D Jag blev följare nr 27!
Nathalie Ångman

2013-01-07 // 20:53:24

vilken fin blogg du har!
skulle bli jätte glad om du kanske titta in på min blogg och kommenterade med!

Svar: Åh, tack vad snällt av dig :D Absolut det ska jag!
Nathalie Ångman

2013-01-07 // 20:59:05

fin blogg :D

Svar: Åh, tack vad snällt :D
Nathalie Ångman

2013-01-07 // 21:07:26
» A

Hej, just nu har jag veckans blogg, kika in och anmäl dig!
http://justamandaagain.blogg.se/2013/january/v-som-i-veckans-blogg.html

Svar: Ska ta och kika in :D
Nathalie Ångman

2013-01-07 // 21:15:51

Tack så jätte mycket, detsamma! :)
Tyvärr gör inte länkbyten eller blogovin byten:/
kram

Svar: Tack :D Kram!
Nathalie Ångman

2013-01-07 // 21:16:50

Hejhej! Vilken söt blogg du har!
Vad gör du ikväll då? :D

Svar: Åh, tack vad du är gullig! :) Ikväll har jag gjort mig i ordning för min första skoldag efter jullovet :D
Nathalie Ångman

2013-01-07 // 21:47:30
» smile

nr.13 dd?

Svar: Nr 4 :)
Nathalie Ångman

2013-01-07 // 23:17:01

Länkbyte??

Svar: Låter toppen! Dag och tid?:)Kram!
Nathalie Ångman

2013-01-08 // 21:11:45

Imorgon vid 17 om det blir bra för dig!

2013-01-15 // 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback